събота, 4 април 2009 г.

Хю Грант: Искам да съм писател

- Хю, във филмите често играете заклет ерген. Дали това е роля, в която можете да се въплътите особено добре, защото самият вие предпочитате да живеете сам, отколкото в сериозна връзка?
- Да. Така е. Отдавна е минало времето, когато всяка вечер сядах в барове и билярдни зали, за да забърша някоя мадама (смее се). Но може би наистина не се виждам в ролята на добър баща и послушен съпруг.
- Когато видите някое щастливо семейство, не ви ли се иска да имате хубава къща, в която ви чакат съпругата и децата?
- Просто не мога да си се представя като баща и съпруг. Разберете ме правилно: нямам нищо против сериозните връзки. Дори съм абсолютно убеден, че всеки човек се нуждае от дълбоки отношения с друг. В каквато и да е форма.
- Работите много. Как отмаряте между филмите?
- Една седмица се оттеглям напълно. Далеч от шумотевицата се опитвам да намеря тишина и да събера сили. Просто да мързелувам. Но след няколко дни ставам неспокоен, трябва отново да се заема с нещо.
- Живеете в предградието Кенсингтън в Лондон. Сам ли нареждате жилището си?
- Обичам да го правя. Окачвам мои картини на стените, търся удобни мебели. Само за миенето на прозорците и готвенето имам нужда от помощ. Абсолютно невеж съм като домакин.
- Бивши ваши спътници в живота отдавна са вече майки. Когато ги видите с децата им, не се ли събужда у вас желание за семейно щастие?
- Не! Не се виждам в тази роля. Само мисълта ме плаши. Но не искам да изключа съвсем идеята за свое семейство. Ще ви издам нещо: изпитвам страх, когато ме доближават деца.
- Не обичате ли децата?
- Напротив! Нямам абсолютно нищо против малки деца. Дори понякога мисля, че децата могат да бъдат много важни в живота. Виждам това при приятели: самите те са станали много по-любезни и спокойни, откакто са бащи. Но въпреки това имам някакъв страх от децата. Не знам как да разговарям с тях...
- Страхът от сближаване и сериозно обвързване ли винаги е била причината да се разделяте дори с дългогодишните си партньорки?
- Всички жени, с които съм имал връзка, са изключителни и силни жени, които знаеха точно какво искат. Разбирам, че при всяка жена в един момент желанието да има бебе и семейство става много важно. Но това не е причина за раздяла. Нито пък са изиграли някаква роля нови партньори или афери по същото време.
- Но вие сте имали случаи да изживеете истинска, дълбока любов, нали?
- Имал съм прекрасни моменти, много радостни и много трудни. Това ни е правило по-силни. Всеки от нас бе преуспяващ в професията и ние бяхме щастливи, че споделяхме времето на нашата работа.
- Какво прави едно приятелство истинско?
- Аз очаквам абсолютна искреност, отдаденост и вярност. Трябва да знам, че когато е нужно, мога да разчитам на другия, както той на мен.
- И като ученик ли пленявахте представителките на нежния пол?
- Бях втори Казанова (смее се). Красивите момичета винаги са ми правили впечатление. Наистина никога не съм бил срамежлив. По-скоро незабележителен, защото винаги бях най-малкият сред момчетата.
- Винаги ли сте чаровен, или понякога действате като мачо?
- Обичам самоуверени жени, които понякога ми противоречат. Но при важни решения ставам мачо.
- Какво обичат жените най-много у мъжете?
- Това зависи от индивидуалния тип човек. Хуморът най-често омагьосва. Понякога ме убеждават само едни наистина стегнати задни части.
- Какво мислите за операциите за разкрасяване, които жените си правят?
- Повечето от тези изкуствено красиви жени изглеждат неестествено и понякога страшно. Разбирам, че всяка жена иска да бъде красива. Но понякога хуморът и добрият характер са по-ценни.
- Какво правите, за да останете в добра физическа форма?
- Редовни лифтинги! Не, всъщност предпочитам да спортувам. Но в това отношение съм ужасно мързелив. Никога няма да ме намерите на уредите за трупане на мускули във фитнеса.
- Суетен ли сте?
- Малко (смее се). Не съм болно суетен, не толкова, че да дразня околните.
- Страхувате ли се от старостта?
- Над 45 години човек не е толкова импулсивен, както на 20 години. Искам да преживея още много неща, искам да открия други страни на личността си. Надявам се да не се сгромолясам на инвалиден стол още на 60 години, разказвайки само за доброто старо време. - Интересувате ли се от политика или от замърсяване на околната среда например? Това правят много ваши известни колеги в Холивуд.
- Винаги ще бъда "зелен"! Опитвам се да живея природосъобразно.
- Имате ли слабости, които притесняват самия вас?
- От време на време пия повече от нормата! Но имам нужда от това. Понякога имам нужда да се разпусна. Живея интензивно и не съм от тези, които се поддържат във форма чрез редовни тренировки във фитнеса и твърда дисциплина.
- Имате ли мечти?
- Искам да бъда успяващ писател. Това е една от мечтите ми. Един ден да напиша голям роман. Но се срамувам от всичко, което съм написал досега. Страхувам се, че това ще остане само една мечта.
- Вярно ли е, че като дете сте колекционирали пощенски марки?
- Учудващо е колко много знаете за мен (смее се). Не мога да си спомня, че съм събирал марки. Но може би ще започна скоро. Трябва да е много успокояващо. И кой знае, може би ще забогатея с тях?!

www.kliuki.net

Няма коментари: