събота, 11 април 2009 г.

Петя Григорова превзе крепостта "Форт Бояр"

Българите победиха в първото риалити шоу „Форд Бояр" не и без участието на красивата Петя, която знаем от „Банкноти по ноти", от „Бързи пари" по bTV и от предаването „Кино хит" на Нова телевизия. Във „Форд Бояр" видяхме телевизионното цунами Петя Григорова в нова светлина на смелчак, боец и жената Батман.
Завършила финанси в УНСС, чаровната блондинка попада в родния ефир с попътния вятър на прогнозите за времето. После се заигра със зрителите на bTV, a сега на телевизия „Планета". Кое провокира една от най-коментираните светски дами да се включи в рискованото състезание?
- За миг не се поколебах. „Форд Бояр" бе от най-хубавите неща, които са ми се случвали. Фен съм на състезанието и знаех, че ще преживея страхотни емоции. Реалността надхвърли очакванията ми - крепостта Форт Бояр е невероятна, крайбрежието на Франция е великолепно, срещнах хубави хора, с които станахме приятели.
- Кога бе най-трудно?
- Да преглътнеш поражението в някой двубой и да продължиш напред. Всичко се случваше бързо, без право на втори дубъл. Късите поли не бяха плюс за съревнованието - изглеждахме добре, но ни пречеха. Бях надъхана и амбицирана за победа - не обръщах внимание на синините.
Атмосферата в крепостта е невероятна - на екрана изглежда като декор, а всъщност всичко е автентично.
- Побеждаваше заради кои свои качества?
- Задължителни са добрите физически качества. От малка спортувам, но във „Форт Бояр" трябват и стабилни психически данни - да си надъхан за победа, амбициран и уравновесен. Важно е да си концентриран и да играеш в екип. Все пак на финала побеждава отборът, който извади най-много злато.
- Опитът ти от „Бързи пари" помогна ли ти в скоростното заграбване на монетите?
- Свикнала съм около мен да има много банкноти и лесно се оправям с тях - и на екрана, и в живота. Но монетите във „Форт Бояр" трудно се събират и пренасят за минимално време. В почивките разработвахме тактики за събиране на златото - в кой момент къде да застанем и кога е редът ни за пренасяне. Победихме заради желязната дисциплина.
- Какво ново около теб?
- След „Форт Бояр" се радвам на голям интерес. Приятно ми е, защото хората искрено ни поздравяват за успеха, а той е за цяла България. Очаквам да ми се случват още по-хубави неща и знам къде да ги търся. Не обичам да тъпча на едно място и имам идеи за друг тип предаване - любовта на феновете ме задържа в ефира на „Банкноти по ноти".
- Обградена си със силиконови фолкдиви в „Планета"...
- Мисля, че съм им достойна конкуренция.
- Как би се обрисувала?
- Има една картина, която е пред очите ми: На площад по залез слънце се разразява буря и всички бягат напосоки, а пред едно кафене е изнесен стар грамофон и двойка влюбени танцува, без да обръща внимание на суматохата и на проливния дъжд. Това съм и аз няма значение мнението на другите и дали има буря. Важно е да усещам всичко със сърцето си и да се чувствам спокойна и уверена в това, което правя.
- Умееш да изненадаш?
- Понякога учудвам и самата себе си. Иначе съм много принципна и не променям възгледите си лесно. Постоянна и целенасочена съм, упорита и обичам да налагам мнението си. Давам максимума от себе си, затова добре се справям в работата и се забавлявам с пълна сила. Знам какво искам в живота и се надявам да го открия. Щастието на мен и близките ми е най-важното.

www.kliuki.net

Няма коментари: