понеделник, 13 октомври 2008 г.

Коцето Калки: "Около звездите се навъртат най-различни луди"

- Д-р Георгиев, как се запознахте с Кръстин Симеонов?

- Когато дойде да ми поднесе подарък за рождения ден. Преди това ми се обаждаше, казваше, че ми е фен и иска да се запознаем.

- Знаехте ли, че е разследван за педофилия?

- Откъде да знам, ако бях наясно, нямаше да го пусна в офиса. Освен това, когато полицаите са влезли, аз не бях там, а пристигнах специално за тази акция.

- Виждате ли се с Кръстин, след като е освободен от ареста?

- Видях го през декември миналата година на концерт на „Медикус". Явно е фен на музиката, засичам го по концерти. Около звездите се навъртат всякакви хора - пияници, луди, откачени... Аз съм човек, който се стреми да се държи любезно с всички и затова понякога си патя.

- Доколкото го познавате, мислите ли, че е правил секс с деца?

- Не мога да знам дали някой е виновен, или е набеден. Аз съм против насилието в секса, против секса с малки деца. По убеждения съм хетеросексуален, интересувам се от жени, иначе всеки си има право на избор.

- Вашият личен сайт той ли го направи?

- Предложи ми, но в крайна сметка официалният ми сайт не го направи той. Иначе всеки може да си прави сайт на когото си пожелае. (Калки има два уебсайта в
интернет, за единия се твърди, че е изработен лично от Кръстин Симеонов.)

- Вярно ли е, че вие също сте били арестуван?

- Нелицензираният уиндоус е нещо, което се преследва. Разпитваха ме откъде е компютърът. Купих го от българска фирма. Другият е дарение. Не знаех, че няма лепенка за лиценз на операционната система. Засега няма движение по делото, отдавна не са ме търсили за разпити.

Източник: kliuki.net

Няма коментари: