понеделник, 13 октомври 2008 г.

Иван Гарелов: Имам 4 жени в живота си

Продуцентите ми ме предадоха, Карбовски обезсмисли едногодишни усилия и труд

Предпочитам да отговоря по и-мейла. Пратете ми въпросите си и ще получите писмен отговор", отсича Иван Гарелов, когато го каним за интервю. Легендарният журналист уточнява, че предпочита тази форма на общуване, защото е прекалено зает.

Тази година бившият водещ на „Панорама" обмисляше грандиозно завръщане в редиците на БНТ. Всичките му планове обаче се провалиха с гръм и трясък заради необмислените действия на неговите продуценти от „Телеман". Предаването с работно заглавие „Емигранти" едва ли ще види бял свят. Мартин Карбовски разработи темата в „Отечествен фронт" по идея на същата продуцентска къща.

- Г-н Гарелов, ще стартира ли изобщо дългоочакваното ви предаване по БНТ?

- Не знам вече, загубих търпение.

- Защо се осуети началото му?

- Продуцентите дали на Карбовски да разработва същата тема в конкурентна на БНТ телевизия. Това ме поставя в позицията все едно аз съм взел чужда идея. Колебая се при това положение дали въобще да започвам това предаване, макар че загубих една година в подготовката му.

- Имали ли сте наистина конфликт с Карбовски?

- Моят проблем не е Карбовски, а действията на продуцентите.

- Дълго време работихте в други телевизии-Нова, Би Ти Ви. Липсваше ли ви БНТ?

- Липсваха ми някои хора, с които съм работил. Иначе в частните медии се работи по-рационално.

- След толкова години на екрана, какво е за вас телевизията?

- Това е животът ми.

- Кое ви доставя по-голямо удовлетворение: изявите в забавния жанр или сериозната журналистика?

- Цял живот съм работил и ще продължа да работя сериозна журналистика. Имах право и малко да се забавлявам.

- Доволен ли сте от постигнатото до този момент в професионалната сфера?

- Да, но все още имам планове и мечти.

- Какво може да ви обиди?

- Неуважението, неразбирането.

- Поддържате ли все още връзка със Слави Трифонов?

- Слави не е от най-общителни хора, но запазваме добрите си отношения.

- Напоследък рекламирате продукт за разширени вени. Как се решихте?

- Лесно, защото познавам продукта, а и ми е забавно.

- Харесва ли ви да бъдете рекламно лице?

- В този случай, да. Но това е и отговорност. Хората ми имат доверие, спират ме, питат ме. За тях не съм просто популярно лице, а човек, на когото могат да се доверят. На тази основа бих преценил и всякакво друго предложение.

- Как реагираха приятелите ви, когато видяха рекламата? Шегуват ли се?

- Шегуват се, но за всеки случай разпитват как действа лекарството. И навсякъде, където има оркестър, ме карат да танцувам.

- Тайна ли е хонорарът, който получихте за участието си?

- Не мисля, че е уместно да отговарям на този въпрос.

- Къде се научихте да танцувате сиртаки?

- Където трябва - в Гърция.

- Имате ли наистина проблеми със ставите?

- Да, и аз, и жена ми сме спортували сърф и ски, които носят напрежение в коленните стави.

- Вярно ли е, че много ревнувате съпругата си?

- Отдавна не съм проверявал.

- Бихте ли жертвали кариерата и парите в името на любовта?

- Професията и любовта не би трябвало да се противопоставят. Обратно, те си помагат.

-А изисквали ли сте подобни жертви от жена?

- В една връзка всеки прави някакви жертви.

- Коя е жената на живота ви?

- Те са четири - майка ми, сестра ми, първата ми съпруга и сегашната.

Източник: kliuki.net

Няма коментари: