неделя, 12 октомври 2008 г.

Даниел: "В дома за сираци ме изнасилваха системно"

25-годишният Даниел беше един от първите изгонени участници от двора на Биг брадър. Като по сценарий, точно по време на лайфа сервитьорът Данаил и роденият в затвора Даниел започнаха да се млатят и това доведе до изгонването им от шоуто. Пред „Уикенд* съвсем откровено Даниел разкри шокиращата си история: той е израсъл в домовете за сираци, където едва яа 7-годишна възраст е бил зверски изнасилен.

- Каква е истината за твоя произход?

Майка ми е българка, бяла, със сини очи. Казва се Ана Анкова, а баща ми е арабин. Него не го познавам. Израснал съм в няколкодома за сираци. Честно да си кажа, бях много буен. Първо бях в един дом в Чирпан, но домът изгоря. Там така се подиграваха с мен... цялото училище знаеше какво става.

- Какво ставаше?

Бях 7-годишен, когато в дома в Чирпан ме изнасилиха. Преживял съм го, но това остави голям отпечатък в моя живот. Изнасилваха ме в продължение на една година. По 2-3 пъти в седмицата. Не искам да говоря за това. Добре че този дом после изгоря. Господ видя сълзите ми и изгори дома.

- Твой съученик ли беше?

Не, беше в 7-S клас. Аз бях първокласник. Боят в Биг брадър нищо не беше в сравнение с онова, което търпях. Адски болеше. Това ми е травма за цял живот (просьлзява се -беп.авт.). Оттам ме преместиха в Асеновград. Много ме биеха. Обидите, които слушах в Биг брадър, ме връщаха в детските ми спомени. От ада в Чирпан ме изместиха за две години в село Славяново, Харманлийско. Там имаше един Николай Трънски, който млатеше всички пo-малки деца и ни вземаше храната. Ядосах се, грабнах някакъв нож и го порязах. Щях да го заколя. Още има белези на корема от мен. През 2001 г. в един дом в Димитровград се скарах с мъж, който имаше двама братя. Бяха цигани. Хванаха ме и ме пребиха. Удряха ме с щанга в главата. Затова имам толкова много белези по лицето. Такива неща стават в домовете за сираци. Много хора си мислят, че знаят, но нищо не знаят.
В Славяново имаше един възпитател, който блудстваше с децата. После ги черпеше по цигара. Сега мен ме наричат затворник само защото съм роден в затвора. Какво да направя? Такъв е животът. Аз виновен ли съм, че съм роден в Сливенския затвор и съм израснал по домове за сираци?

- А майка ти защо те е изоставила?

Не ме е изоставила, цял живот е била по затворите. Вече е на свобода. Лежала е за измами и кражби. Тя е клептоманка. Доста известна личност е била едно време. Правила е огромни удари, кражби от 20 000 долара нагоре. Имам и сестра, с една година по-голяма от мен. И тя обикаляше домовете като мен. От 3 години е болна от туберкулоза. Разболя се по домовете. Живее в Германия, но лекарите там й дават още 2 години живот. Станала е 42 килограма. Имам и един брат, който майка ми е дала за осиновяване.

- Как откри майка си?

Преди 6 години мой приятел, полицай, ми помогна. Аз имам акт за раждане и по ЕГН-то я издири. Бях на 19 години, когато я видях за първи път. Открих я в Сливенския затвор. Беше голям шок за мен. Простил съм й, Обичам я. Как да я изоставя? И аз мечтаех моята майка да ми купува като на другите деца нови обувки. Ходех си сьс скъсаните. Исках да имам колело, играчки...

- В миналия брой разкрихме, че Биг брадър ви наливал с алкохол и умишлено е предизвикал конфликта между теб и Данаил. Така ли беше?

Да. Боят беше предварително режисиран. Никой не ни е казвал: „Айде сега, сбийте се!", но ни напиваха с алкохол цял ден. За ядене няма нищо, но пиене има колкото щеш. Трябваше да се скарат двама съквартиранти, за да се вдигне рейтингът на шоуто. Съжалявам, че влязох в Биг брадър.

Източник: kliuki.net

Няма коментари: