неделя, 7 юни 2009 г.

Георги Коритаров на 50: НЕ ГЛЕДАМ „ЗДРАВЕЙ БЪЛГАРИЯ”

- Г-н Коритаров, имате ли незабравим рожден ден?
- Не бих казал, че имам такъв. Аз съм човек, който много-много не е привързан към честването на подобни празници. Не придавам особено значение на рождения си ден.
- Какъв е най-големият подарък, които сте получавали на този ден?
- Имам голям подарък, свързан с моята футболна запалянковщина. Преди две години на рождения ми ден моят любим отбор ЦСКА победи Левски с 1 на 0 и си осигури шампионската титла.
- Кой е най-хубавият икои - най-лошият миг от живота ви?
- Не деля живота си на мигове. Независимо дали периодът е тежък или еуфоричен, винаги си правя съответните изводи. Дори да е хубав, гледам на него със скептицизъм.
- Върху какво работите сега?
- Върху себе си. Имам различни покани за работа, но времената са много нестабилни.
Политическата обстановка е доста неустойчива и няма демократична основа, на която да се стъпи и открито и прозрачно да се прави качествена, журналистика.
В разговори съм за консултантска дейност към телевизии, но като стане, ще се чуе.
- А гледате ли "Здравей, България"?
- Не го гледам. Първо - не ставам толкова рано, и второ - предаването сега е много по-различно от това, което правех.
- Коя мисъл си повтаряте най-често?
- Не си повтарям мисли, аз ги раждам. Не бих изпаднал обаче в положението на човек, който се самоцитира.
- Все пак - какво си казвате най-често?
- Гледай напред!

Няма коментари: