петък, 12 декември 2008 г.

Кали- звездата с уникален стил

Оригинална и провокативна, Кали винаги е събуждала ин­тереса с новите си проекти и предизвикателства към публиката. Певицата, родена на 2 октомври 1975 в София, носи името Галина Иванова, а артистични­ят псевдоним й е даден от Слави Трифонов. Свири на китара и баглама, има и диплома за преподавател по джаз. Някои от най-го­лемите й хитове са 4-4-2, Мъже в униформа, Шенген, Джапанките в сака, Едно мерси, Сам, Секс, Любовта ми, Мразя те, Катастрофа, ЧуЖда, Нищо лично, фалшива и други. Двете й нови песни Любов навреме и Малка смърт също се радват на много добър отзвук сред феновете. Звездата на "Ара Мюзик" отбеля­за своята Ю-годишнина на сцената с изда­ването на 7-ия си поред в кариерата албум, който включва ремикси и нови песни. На уни­кална промоция тя събра на едно място бенд и DJ, а сред гостите бяха представители на различни жанрове - Йорданка Христова, На­ско от БТР, Тони Димитрова и много изпълни­тели от попфолка.

Да започнем с твоя артистичен псевдоним Кали, наричана "черната" и "тъмната" богиня. Това кореспондира ли с характера ти?

Дотолкова, доколкото може да бъде опреде­лен цветът на косата ми и кожата ми. Ина­че бих казала, че съм доста светъл човек и също така доста оптимистичен. Сходство­то ми с богинята Кали е по-скоро в отноше­нието ми към истината. »Защо реши по случай своята 10-годишнина на сцената да издадеш албум с ремикси на старите си песни?

Защото не е правено в България, а и това са песни, които хората обожават. Свързано

е и с пътя, който съм изминала, и с моето израстване като певица.

»Промени ли някои от текстовете на песните? Защо?

Да. Беше необходимо предвид обстановката в страната ни. Освен това мисля, че така ще провокирам още по-силен интерес.

»Как ти хрумна идеята за промоцията, която беше доста оригинална?

Тя е резултат от работата на голям екип от хора, с които си сътрудничим от години, но като цяло аз съм майката на повечето идеи. © Хрумна ми, че няма да е зле да накарам хората да се огледат, докато се забавляват, защото отношението ни към заобикалящия ни свят е важно преди всичко за нас самите. Дано съм достигнала дотам, където се бях устремила - в съзнанието на младите. »Промоцията ти бе убажена от доста звезди от всички жанрове. Това радва ли те? Благодаря на милите си колеги. Това ме пра­ви щастлива и горда, защото доказва, че из­пълнителите не се делят на жанрове, а на можещи и неможещи. »Наричат те "бунтарката на попфолка". Такава ли се чувстваш и сега, когато достигна Христовата възраст? Винаги съм се отнасяла доста лошо към пош-лото и посредственото. Ако това ме прави бунтарка, то тогава не смятам да спирам да съм такава, докато дишам. Обичам краси­вото и се възхищавам на таланта във всич­ките му форми.

»Какво успя и какво не успя да постигнеш за 10 години на сцена? Изградих сериозен образ на Кали. Костваше ми доста труд и мъки, но не съжалявам, за­щото това е животът ми и ме прави щаст­лива. Хората не ме сравняват с никого! Това е огромен успех за мен и екипа ми. Но това е само началото. Предстои толкова много! Пожелавам си да успея и до мен да застават винаги точните хора, които да направят най-доброто за Кали. »Имаш диплома за преподавател по джаз. А би ли пробвала в този стил?

Джазът е импровизация за големи гласове и таланти. Поклон пред всички тях! Не мисля, че това е моят стил. Обичам, когато пра­вя нещо, да съм сред най-добрите, а за джаз доста трябва да се потрудя. »Винаги си различна и твоят стил трудно може да се определи. Ти самата как би го описала?

Ето тоВа е най-големият ми успех. Стил Кали!

»След участието си 6 "Пей с мен" се обиди на Слави Трифонов и екипа му? Какво точно се случи? Малко пресилена история. Екипът на Сла­ви винаги са ми подавали ръка. Трябваше да ми отговорят за едни sms-и и те не дадо­ха адекватен отговор, което ме наведе на съмнение относно истинността на шоуто. Е не чак дотам, ама карай. В живота си чо­век има толкова възможности, че е глупаво да мислиш за вече отминалите, защото ще пропуснеш новите.

»Би ли участвала в друг риалити формат?

Не, благодаря. Моята работа е да пея, а не да се състезавам.

«Какво мислиш за звездоманията в България?

Отвратително! Изиграва много лоша шега на повечето, които страдат от нея. Мно­го е тъжно да гледаш как се държи някой, който се мисли за повече от това, което е. Жалка картинка! »Ти си човек, който има гражданска позиция по всички значими социални въпроси. Кое те провокира да взимаш отношение? Преди всичко това, че съм човек. Синът ми най-вече. Аз вярвам, че децата са бъдещето ни и аз искам хубаво бъдеще за тях. Като зрели хора трябва да бъдем по-разумни и не толкова алчни. Парите не са всичко!

«Каква е твоята система за успех?

Истина, коректни взаимоотношения, любов, позитивизъм и малко трагедии за стимул и за оценяване на доброто, което имаме.

kliuki.net

impulsemp3.com

Няма коментари: