вторник, 24 февруари 2009 г.

Изисканият стил никога не излиза от мода

Улрих Франке е главен директор на модна къща "Лагерфелд" и ръководител на дизайнерския екип, който създава мъжките и колекции. През 1992 г. е назначен за производствен мениджър на прочутата фирма, където отговаря за конфекцията и спортното облекло. През 2003-а става главен мениджър и ръководител на дизайна. От края на миналата година е главен директор на модната къща.

- Г-н Франке, каква според вас е формулата на успеха на Карл Лагерфелд?
- Той е необикновено талантлив, иновативен и бърз. С каквото и да се захване, намира правилния подход. Държи на собствения си стил и го усъвършенства все повече. Лансира тенденциите не само в модата, но и в много други области. Не забравяйте, че г-н Лагерфелд е също интериорен дизайнер, фотограф и писател.

- Бихте ли споделили своята творческа философия?
- Аз работя в Германия. Но цялостната посока на мъжките колекции ми се задава от парижкия офис на г-н Лагерфелд. Нашите мнения за перфектна визия обаче се застъпват почти 100-процентово. Убеден съм, че само качествените материи могат да превърнат един костюм в шедьовър. Обичам коприната, кашмира. В това време на финансова криза е много
важно да се придържаме към традициите по отношение на линията. От огромно значение са също идеалното скрояване и качествената изработка. А облеклото, което съчетава в себе си перфектно качество и изискан стил, е винаги модерно.

- Германия има отлични дизайнери, но дори г-н Лагерфелд работи в Париж...
- Имам обяснение на този факт. Париж и Милано са градове с многовековни традиции в изкуството като цяло - архитектурата, музиката, живописта... Модата е вид изкуство, тя също се поражда от чувствата. Затова смятам, че тези два града завинаги ще останат световните центрове на стила.

- Защо избрахте фирма "Димитров" за свой партньор?
- Класическата мъжка линия на "Лагерфелд" изцяло се шие във фабриката на г-н Димитров. Често пътувам по света във връзка с работата си. С българския ми партньор се запознахме по време на една моя командировка у вас. Много съм доволен от него, надявам се и в бъдеще да продължим да си сътрудничим. Работя и с други държави. Дънките "Лагерфелд " например се шият в Италия, кожените якета - в Турция. Убеден съм, че клиентите ни у вас ще се множат, защото българинът все повече се интересува от мода.

www,figurata.com

1 коментар:

Kira Roza каза...

Мојот Сведоштво Здраво на сите. Овде сум за да сведочам како го добив мојот заем од г-дин Бенџамин, откако аплицирав неколку пати од разни заемодавачи кои ветија дека ќе им помогнат, но тие никогаш не ми го дадоа заемот. Додека мојот пријател не ме запозна со г-дин Бенџамин Ли вети дека ќе ми помогне и навистина направи како што вети без никаков облик на задоцнување. Никогаш не мислев дека има уште сигурни заемодаватели додека не се сретнам со г-дин Бенџамин Ли, кој навистина помогна со заемот и ми го смени верувањето. Не знам дали имате потреба од оригинален и итен заем, слободно контактирајте го г-дин Бенџамин преку WhatsApp + 1-989-394-3740 и неговата е-пошта: Lfdsloans@outlook.com ви благодарам.